Pytania i odpowiedzi

PRACODAWCA
 

 

      1. Czemu służy portal praca.farmacja.pl?

Portal www.praca.farmacja.pl jest poświęcony ofertom pracy dla farmaceutów i techników farmaceutycznych w aptekach w całej Polsce. Służy zarówno poszukującym pracy, którzy mogą aplikować na wybrane ogłoszenia, jak i pracodawcom, którym zależy na powiększeniu czy uzupełnieniu zespołu i publikacji stosownych ogłoszeń na naszych łamach.

 

      2. W jaki sposób mogę zacząć korzystać z Waszej strony?

Aby móc zacząć korzystać z portalu praca.farmacja.pl jako pracodawca, musisz:

a) założyć konto w serwisie,
b) zakupić wybraną liczbę ogłoszeń,
c) stworzyć i opublikować ogłoszenie o pracę.
Potem możesz tylko cieszyć się z kolejnych udanych rekrutacji, zakończonych dzięki wykorzystaniu możliwości naszego serwisu ;)

 

      3. Jak założyć konto pracodawcy?

Aby umieścić ogłoszenie o pracę na portalu praca.farmacja.pl, należy w pierwszej kolejności założyć konto pracodawcy w serwisie. Pamiętaj, aby przy tworzeniu konta podać aktualne dane:

a) adres mailowy, na który mają być przesyłane informacje o nowych aplikacjach na Twoje ogłoszenie,
b) numer telefonu, pod którym można się z Tobą skontaktować w razie problemów,
c) prawidłowe dane firmy (nazwa apteki, nazwa podmiotu gospodarczego etc.) w celu bezproblemowej weryfikacji konta.
Zachęcamy też do dodania opisu swojej firmy. Nowe konto pracodawcy musi być zatwierdzone przez administratora, co zajmuje maksymalnie 48 godzin. W przypadku braku aktywacji konta w tym czasie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (ogloszenia@farmacja.pl, tel. 503-499-066).
Po aktywowaniu konta możesz tworzyć i publikować oferty, a także przeglądać i pobierać aplikacje na Twoje ogłoszenia (przez 30 dni od ich przesłania).

 

      4. Jak mogę zamówić i opłacić zakupione ogłoszenie?

Ogłoszenia można zamówić i opłacić na dwa sposoby:

1. metodą szybkiej płatności dotpay przy składaniu zamówienia przez portal praca.farmacja.pl: zostają one dodane do konta od razu po opłaceniu zamówienia

2. przelewem bankowym na podstawie faktury kredytowej, która wystawiana jest po wcześniejszym wypełnieniu formularza zamówienia, dostępnego pod adresem: https://praca.farmacja.pl/zakup-ogloszen. Ogłoszenia zostają dodane do danego konta od razu po złożeniu zamówienia, a faktura, przesłana drogą mailową, musi zostać opłacona w ciągu 14 dni.

Po dodaniu ogłoszeń do konta możesz w dowolnym czasie opublikować swoje ogłoszenie na portalu.

 

      5. Ile kosztuje zakup ogłoszenia?

Publikacja oferty pracy jest możliwa w zamian za zakup wybranej przez siebie liczby ogłoszeń. Aktualny cennik zakupu jednego lub 3 ogłoszeń można znaleźć pod adresem: https://praca.farmacja.pl/cennik. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem większej liczby ogłoszeń, złóż zamówienie poprzez formularz online: https://praca.farmacja.pl/zakup-ogloszen.

 

      6. W ciągu ilu dni mogę wykorzystać zakupione ogłoszenie?

Zakupione ogłoszenia można wykorzystać w dowolnym dogodnym dla siebie momencie.

 

      7. Jak opublikować ogłoszenie o pracę w serwisie praca.farmacja.pl?

Publikacja ofert pracy jest możliwa po założeniu konta i zakupie ogłoszeń. Następnie zalogowany w panelu pracodawcy użytkownik może stworzyć i opublikować ogłoszenie o pracę, podając nazwę stanowiska, wymiar pracy, województwo, lokalizację oraz szczegółową treść ogłoszenia, a także nieobowiązkowo: wynagrodzenie oraz dzielnicę/osiedle w danej lokalizacji. Ogłoszenie musi być zgodne z regulaminem serwisu.

 

      8. Czy na portalu praca.farmacja.pl mogę umieszczać informacje o rekrutacjach zagranicznych?

Jak najbardziej, zachęcamy pracodawców do publikowania także zagranicznych propozycji kierowanych do farmaceutów i techników z zastrzeżeniem, że musi być ono zgodne z regulaminem serwisu.

 

      9. Dlaczego moje ogłoszenie zostało zablokowane?

Ogłoszenia w serwisie praca.farmacja.pl są blokowane przez ich niezgodność z regulaminem. Najczęstszymi powodami blokady są: opublikowanie jednego ogłoszenia dot. dwóch różnych stanowisk (np. magistra i technika) lub kilku odrębnych lokalizacji oraz podawanie danych kontaktowych w jego treści. W przypadku otrzymania takiej informacji na adres e-mail prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (ogloszenia@farmacja.pl, tel. 503-499-066) w celu ustalenia przyczyny blokady, odpowiedniej edycji ogłoszenia i przywrócenia go na stronę praca.farmacja.pl.

 

      10. Czego nie mogę opublikować w treści ogłoszenia?

Zgodnie z regulaminem serwisu, niedozwolone jest publikowanie w treści ogłoszenia numerów telefonów, adresów e-mail oraz linków odsyłających do stron zewnętrznych. Dodatkowo, ogłoszenie może zawierać informację o rekrutacji tylko na jedno stanowisko i tylko w jednej lokalizacji.

   

      11. Czy mogę edytować treść ogłoszenia?

Aby edytować treść ogłoszenia, należy skontaktować się mailowo z Biurem Obsługi Klienta (ogloszenia@farmacja.pl). W treści maila należy podać link do edytowanego ogłoszenia oraz informację, co chcesz zmienić w jego treści.

 

      12. Przez ile dni moje ogłoszenie jest widoczne na Waszej stronie?

Ogłoszenie jest aktywne na stronie przez 30 dni. Po wygaszeniu ogłoszenia, możesz je ponownie aktywować - będzie to równoznaczne z utratą jednego ogłoszenia (punktu) z Twojego konta.

 

      13. Przez ile dni mam dostęp do CV kandydata, który odpowiedział na moje ogłoszenie?

Cv kandydatów, którzy przesłali aplikacje w odpowiedzi  na Twoje ogłoszenie, możesz przeglądać i pobierać przez 30 dni od dnia aplikacji. Po upływie tego terminu, zgodnie z zasadami przetwarzania danych osobowych, zgłoszenia zostają usunięte z serwisu.

 

      14. Czy mogę opublikować jedno ogłoszenie dot. rekrutacji na różne stanowiska w tej samej aptece?

Nie. Zgodnie z regulaminem serwisu pojedyncza oferta pracy może zawierać informacje o rekrutacji tylko na jedno stanowisko.

 

      15. Czy mogę opublikować jedno ogłoszenie dot. rekrutacji w różnych miastach, gdzie znajdują się moje apteki?

Nie. Zgodnie z regulaminem serwisu pojedyncza oferta pracy może zawierać informacje o rekrutacji tylko w jednej lokalizacji. Wyjątkiem jest publikowanie ofert dotyczących różnych dzielnic/osiedli w ramach jednej lokalizacji (miasta).

 

      16. Czy mogę opublikować jedno ogłoszenie dot. rekrutacji w różnych dzielnicach/osiedlach w ramach jednej lokalizacji (miasta)?

Tak. Jeśli dana apteka rekrutuje na to samo stanowisko do różnych punktów w ramach jednej lokalizacji (miasta), można zawrzeć to w jednym ogłoszeniu.

 

      17. Co zyskuję, publikując ogłoszenie na Waszej stronie?

Umieszczając ogłoszenie na portalu praca.farmacja.pl otrzymujesz:

- 30 dni publikacji ogłoszenia w największym serwisie z ofertami pracy dla pracowników aptek,

- możliwość wykorzystania zakupionych ogłoszeń bezterminowo,

- regularną, cotygodniowa wysyłkę mailingu z najnowszymi ofertami pracy do 40 000 magistrów farmacji i techników farmaceutycznych,

- bezpłatną publikację ogłoszenia w serwisach partnerskich: InfoPraca, mgr.farm, farmacja.pl.

 

      18. Czy mogę wyróżnić swoją ofertę pracy, by była bardziej widoczna w serwisie?

Tak, istnieje możliwość wyróżnienia oferty poprzez:

  1. przypięcie jej na górze strony,

  2. oznaczeniu jej jako “Superoferta”.

W przypadku zainteresowania wyróżnieniem ogłoszenia, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (ogloszenia@farmacja.pl, tel. 503-499-066).

 

KANDYDAT

 

      1. Czemu służy portal praca.farmacja.pl?

Portal www.praca.farmacja.pl jest poświęcony ofertom pracy dla farmaceutów i techników farmaceutycznych w aptekach w całej Polsce. Służy zarówno poszukującym pracy, którzy mogą aplikować na wybrane ogłoszenia, jak i pracodawcom, którym zależy na powiększeniu czy uzupełnieniu zespołu i publikacji stosownych ogłoszeń na naszych łamach

 

      2. Czy mogę na Waszej stronie umieścić informację o tym, że szukam pracy?

Nie, osoby szukające pracy nie mogą publikować takich informacji na naszej stronie. Zachęcamy do bezpośredniego aplikowania na oferty, dostępne na naszej stronie, lub kontakt z agencją farmacja.hr, która bezpłatnie udziela wsparcia farmaceutom i technikom poszukującym zatrudnienia. Więcej o agencji przeczytać można na www.farmacja.hr.

 

      3. W jaki sposób mogę wysłać zgłoszenie na dane ogłoszenie?

Zgłoszenie możesz przesłać bezpośrednio ze strony danego ogłoszenia - dane `z formularza aplikacyjnego zostaną przesłane do pracodawcy, na którego ofertę aplikujesz. W formularzu musisz: a) umieścić swoje imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu, b) potwierdzić zapoznanie się z regulaminem i polityką prywatności oraz ich zaakceptowanie. Możesz załączyć też elektroniczną formę swojego CV.

 

      4. Przez jaki okres przechowywane jest moje CV?

CV jest przechowywanie w serwisie przez 30 dni od dnia aplikacji na daną ofertę pracy - przez taki okres dostęp do CV ma także pracodawca, na którego ogłoszenie przesłałeś zgłoszenie. Po tym czasie Twoje CV zostanie automatycznie usunięte.

 

      5. W jaki sposób mogę uzyskać od Was pomoc w poszukiwaniu pracy?

Korzystając z portalu praca.farmacja.pl, największego serwisu poświęconego ofertom pracy w branży farmaceutycznej, masz dostęp do kilkuset ogłoszeń z Polski i zagranicy. Funkcjonalności serwisu pozwalają na wygodne wyszukiwanie interesujących Cię ofert wg stanowiska czy lokalizacji, a także na przesyłanie aplikacji bezpośrednio z poziomu interesującej Cię propozycji - poprzez formularz kontaktowy dostępny przy każdej ofercie.  Na naszej stronie na Facebooku publikujemy też najnowsze oferty oraz praktyczne porady dotyczące rynku pracy i poszukiwania zatrudnienia w branży farmaceutycznej.
Jeśli szukasz wsparcia i pomocy w procesie rekrutacyjnym, zgłoś się do agencji rekrutacyjnej farmacja.hr - opiekun ze strony agencji wskaże najbardziej odpowiednie oferty w kontekście Twoich potrzeb i wybierze z Tobą rozwiązanie najlepsze z możliwych.