Oferty pracy: apteka prywatna

Profil apteki na Facebooku – kiedy to jest reklama?
AUTOR: Redakcja praca.farmacja.pl
DATA PUBLIKACJI: 18.10.2019
W mediach społecznościowych próbują zaistnieć również apteki i to zarówno te sieciowe, jak i indywidualne. Robią to pomimo obowiązującego od 2012 roku zakazu reklamy ich działalności. W rezultacie od kilku lat Inspekcja Farmaceutyczna bacznie przygląda się temu, co dzieje się m.in. na Facebooku. Pojawiają się też pierwsze decyzje dotyczące łamania zakazu reklamy aptek za pośrednictwem mediów społecznościowych. Czego dotyczą? Jak wysokie kary grożą za tego typu naruszenie?
AUTOR: Redakcja praca.farmacja.pl
DATA PUBLIKACJI: 27.09.2019
Wyposażenie aptek ewoluuje i tym samym staje się coraz bardziej nowoczesne. Meble apteczne mają nie tylko być użyteczne, ale także powinny być istotnym elementem strategii marketingowej. Jak urządzić aptekę, by wpisywała się w najnowsze trendy?
AUTOR: Redakcja praca.farmacja.pl
DATA PUBLIKACJI: 20.09.2019
Konkurencja między aptekami jest ogromna, więc by ten biznes się opłacił, należy przyjąć określoną strategię zarządzania. Można pokusić się o samodzielne prowadzenie apteki, uczestnictwo we franczyzie lub model zakupów grupowych. Każde z tych rozwiązań ma zalety i wady.
AUTOR: Redakcja praca.farmacja.pl
DATA PUBLIKACJI: 12.09.2019
Aby mieć swoją aptekę, wcale nie trzeba jej budować samodzielnie od podstaw. Można ją po prostu kupić. Szczególnie, że takich ofert jest coraz więcej na rynku. Jednak należy pamiętać, że taka inwestycja jest obarczona dość sporym ryzykiem.
AUTOR: Redakcja praca.farmacja.pl
DATA PUBLIKACJI: 06.09.2019
Prawie każdy farmaceuta marzy o tym, by otworzyć własną aptekę. Wizja swojego biznesu kusi niezależnością i wysokimi zarobkami. Niestety ogromna konkurencja na rynku i pogarszająca się rentowność tego typu placówek sprawiają, że decyzja o otwarciu własnej apteki wymaga odpowiedniego przygotowania. Jak to zrobić, by nie stracić?
AUTOR: Redakcja praca.farmacja.pl
DATA PUBLIKACJI: 29.07.2019
Apteki chcąc nie chcąc, także muszą istnieć w świecie zasad marketingowych i tym samym rywalizować o klienta. Mogą to zrobić za pomocą metod, które wpływają na decyzje zakupowe i zwiększają zainteresowanie danym towarem. Jedną z nich jest merchandising. Podpowiadamy, jak go wykorzystać.
AUTOR: Redakcja praca.farmacja.pl
DATA PUBLIKACJI: 19.07.2019
Farmaceuta to zawód zaufania publicznego. Zatem pacjent, który odwiedza aptekę, oczekuje nie tylko sprzedaży leków, ale także porady i wsparcia. Jak więc połączyć realizację celów sprzedażowych z opieką farmaceutyczną, by nie sprzeniewierzyć się misji zawodu?