Oferty pracy: edukacja

E-recepta - kwestie problematyczne
AUTOR: Redakcja praca.farmacja.pl
DATA PUBLIKACJI: 30.03.2020
E-recepta, mimo że nie jest to już żadna nowość w polskich aptekach, nadal potrafi przysporzyć sporo problemów. Kwestie odpłatności leków, uprawnienia dodatkowe oraz wydawanie psychotropów to częste pytania, które zadają farmaceuci na temat realizowania e-recept. Sprawdźcie trzy pytania i trzy odpowiedzi dotyczące tych zagadnień.
Praca poza apteką dla magistra farmacji
AUTOR: Redakcja praca.farmacja.pl
DATA PUBLIKACJI: 06.03.2020
Osoby, które ukończyły studia farmaceutyczne, po odbyciu obowiązkowego stażu w aptece, otrzymują tytuł magistra farmacji. Często - o ile mają taką możliwość - pozostają w aptece stażowej i kontynuują tam swoją zawodową karierę. Jednak oprócz pracy w aptece ogólnodostępnej lub szpitalnej, które są najbardziej powszechnym wyborem wśród farmaceutów, istnieją inne oferty pracy poza apteką. Gdzie może pracować magister farmacji?
Profil apteki na Facebooku – kiedy to jest reklama?
AUTOR: Redakcja praca.farmacja.pl
DATA PUBLIKACJI: 18.10.2019
W mediach społecznościowych próbują zaistnieć również apteki i to zarówno te sieciowe, jak i indywidualne. Robią to pomimo obowiązującego od 2012 roku zakazu reklamy ich działalności. W rezultacie od kilku lat Inspekcja Farmaceutyczna bacznie przygląda się temu, co dzieje się m.in. na Facebooku. Pojawiają się też pierwsze decyzje dotyczące łamania zakazu reklamy aptek za pośrednictwem mediów społecznościowych. Czego dotyczą? Jak wysokie kary grożą za tego typu naruszenie?
AUTOR: Redakcja praca.farmacja.pl
DATA PUBLIKACJI: 01.08.2019
Praca farmaceuty to ogromna odpowiedzialność, połączona także z nieustannym kształceniem się, nabywaniem umiejętności marketingowych, a nawet psychologicznych. Tymczasem obecne regulacje prawne w zakresie wykonywania tego zawodu są niewystarczające. Duże nadzieje pokłada się procedowanej teraz ustawie o zawodzie farmaceuty.
AUTOR: Redakcja praca.farmacja.pl
DATA PUBLIKACJI: 28.05.2019
Farmaceuta ma wpisaną w swój zawód misję. W oczywisty sposób może ją realizować za pierwszym stołem, jednak nie tylko. W dobie dzielenia się wiedzą przez media społecznościowe oraz popularności influencerów warto rozważyć zbudowanie własnej marki. Podpowiadamy, jak skutecznie to zrobić.